Translate

niedziela, 19 sierpnia 2012

mini recenzja- podkład dream matt mousse i korektor Pan Stik

Hej hej hej :)
Czas na małą recenzję, na pierwszy ogień pójdzie podkład Maybelline (chyba mam słabość do tej firmy)
 Dream Matt Mousse. Podkład pewnie wszystkim znany ale możliwe, że któraś z Was jest na etapie poszukiwania idealnego podkładu więc służę pozytywną recenzją :)


Używam tego kosmetyku od X-lat i choć robiłam kilka podejść do innych podkładów zawsze kończyłam na tym. Nie toleruje żadnych fluidów bo po nich świeci się twarz i ogólnie wydają mi się nie fajne, musy są strzałem w dziesiątkę. Teraz pojawia się ich na rynku coraz więcej, mogę polecić również podkład tego typu co mój tylko firmy Loreal Matt Morphose co prawda nigdy go nie miałam bo jest dość drogi ale miałam kiedyś próbkę i hmm można powiedzieć, że o kawałek wygrywa z moim dream matt mousse.
Ja używam koloru nr 21 jest to neutralny kolor, cena tego specyfiku wacha się od 30 do 40 zł ale zdecydowanie jest wart swojej ceny.
Podkład ten ma świetną konstystencję, jest 'mięciutki', dobrze się rozprowadza i co najważniejsze świetnie matuje skórę przy okazji wyrównując jej koloryt.

Do niedawna używałam do twarzy tylko tego podkładu ostatnio jednak użyłam korektora koleżanki - Max Factor Pan Stik i zamarłam. Ideał! Świetnie kryje, każde przebarwienie, ukrywa nawet pieprzyki (widać jaką ma 'moc'). Oczywiście stosuję go punktowo, bo z pewnością jest to jeden z 'ciężkich' kosmetyków. .



Jutro piekę Muffiny Oreo jak wyjdą znośne to zrobię zdjęcia i dodam! ;)


PS. Słyszałyście o Bubble Tea? Warszawa już się w tym zakochała, jest to napój na bazie herbaty z kuleczkami tapioca ( są czarne, i smakują trochę jak twardawe żelki), żelkami smakowymi i strzelającymi kuleczkami z sokiem owocowym (pyyycha!). Bubble tea może być mleczna lub nie. Mi smakują obie wersje, a właściwie to zakochałam się w tej herbacie. Zważając na to że jestem arbuzomaniaczką gdy zobaczyłam bubble tea w tym smaku od razu pobiegłam ją kupić. Od tamtego czasu regularnie odwiedzam bąbelkokawiarnie na ulicy Przeskok. Duży napój kosztuje 10 zł. :)

arbuzowe-bez mleka, i czekoladowe z mlekiem
 kokos kokos :)

arbuzy z mlekiem i mango z mlekiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz