Translate

czwartek, 9 sierpnia 2012

WŁOSY

Moje włosy niestety nie są bez problemowe dlatego muszę o nie dobrze dbać.
Często farbuję włosy więc muszę pracować nad ich kondycją.
Codziennie łykam skrzyp a od jutra dodatkowo zaczynam 'większą' kurację.


szampon i odżywka 
 Welli, włosy po nich są miękkie i ślicznie pachną.

 spray termoochronny niezbędny w parze w lokówką czy prostownicą.


Dziś kupiłam trzy rzeczy do pielęgnacji zniszczonych włosów:


Woda brzozowa wzmacniająca cebulki włosów, radical- odżywka do włosów zniszczonych i wypadających, i odżywka wzmacniająca. O wszystkich tych produktach słyszałam wiele dobrego a że były tanie to skusiłam się i kupiłam.
Czy zadziałają? Zobaczymy.

4 komentarze:

  1. Mam wodę brzozowa ta co Ty- włosy po niej rosna jak szalone :)
    Mam tez radical ale nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. radical jest świetny a ciekawa jestem bardzo tego sprayu termoochronnego :) często korzystam z prostownicy

    OdpowiedzUsuń
  3. o no to czekam z niecierpliwością na efekty! :)
    Jeśli chodzi o spray to chroni on włosy przed temp. nawet do 220 st
    ładnie pachnie i mam wrażenie, że jak go użyje to prostownica nie 'pali' tak włosów, także pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog ! ; ) będę wpadać częściej ! + obserwuję i liczę na to samo ; )).

    OdpowiedzUsuń